tisdag 6 oktober 2009

CRANK / CRANK HIGH VOLTAGE


Nu är jag helt slut! Idag har jag varit ledig efter att ha jobbat 13 dagar i sträck. Och tror ni då att jag har vilat på min lediga dag?! Nejnej, jag begav mig till simhallen vid 10tiden. Otroligt nog så var det lugnt och man fick simma ifred, men det var tugnt idag så körde bara i 50 minuter. Därefter blev de lite handling, kikade förbi Rusta vilken är den enda affären jag vet som säljer Jane Hellen-schampoo och balsam.

Då var jag lite småtrött, så kom hem och kollade på Crank High Voltage, faktiskt en riktigt bra film, gillar ju Crank sen innan och detta är då tvåan. Jag gillar inte överdriven action egentligen, men dom har gjort den här filmen så himla bra och filmat den snyggt också. Sen är det skönt och kolla på filmen som man inte behöver tänka också, utan bara kolla :) haha.

Frågan är om man ska ut och gå en runda i det fina vädret?! :)

Inga kommentarer: