torsdag 15 oktober 2009

LUKTAR KLOR EFTER EN TUR I BASSÄNGEN

Klänningen på bilden har använts alldeles för lite, den är ändå ett år gammal vilket bilden ovanför talar om. Kvällen bilden är tagen på kommer jag ihåg var en väldigt lyckad rolig kväll. Klänningen åker iaf på i helgen, då jag har lite ledigt för en gångs skull. Har nu varit nykter i tre veckor, helt otroligt, förstår inte hur jag har lyckats :)

Jag avverkade några längder i simhallen idag. Jag kom när en hel mellanstadieklass hade hopptävling från hopptornet. Den ena skrek värre än den andra, man hörde inte radion överhuvudtaget. Men det var bara och bita ihop i en halvtimme, sen försvann dom och det blev väldigt tyst och stilla, precis som det ska vara =) Efteråt blev de lite handling på Maxi, tänkte köpa en ny film jag kunde se nu i eftermiddag, men hittade ingen jag inte redan hade sett så köpte en ny pocket istället och har nu istället sett Ondskan för femtielfte gången, men inte var den sämre idag.

Fråga: vad händer ikväll?

Inga kommentarer: