torsdag 29 oktober 2009

ICAS TRAMSREKLAM

Nu har jag sovit ca 5 timmar, dags och bege sig till jobbet igen.
På tal om ICA så hatar jag deras nya reklam med praktikanten. Den är ju inte rolig nånstans, den är så sjukt löjlig. Om de nu vill få fram budskapet att människor med downs syndrom är lika mycket värd och såntdär trams så tycker jag inte att de når ut riktigt , allt bara förlöjligas. Jag förstår inte det roliga, kan någon förklara "har du aldrig sett en praktikant förut?" åhhh blir så trött, folk har ingen riktig humor i dagens samhälle längre! Man skäms ju nästan och jobba på ICA med de här svindåliga reklamerna på tv.

Bara tre veckor kvar , underbart =)

1 kommentar:

Ina sa...

Jag håller fullständigt med dig! Helt meningslös jävla reklamfilm och dessutom tycker jag inte att utvecklingsstörda människor är gulliga.