måndag 19 oktober 2009

GET A LIFE? MJAU

Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Du min vän i livet - Lars Winnerbäck Vad var det senaste du drack? Mjölk Vem pratade du i telefon med senast? Mammsen Är du rädd för att bli kär? Om jag är, har svårt och låta känslorna ta över. När vaknade du idag? halv tio, sov alldeles för länge, igen... men har man sovmorgon, så har man :) Har du gråtit när någon har dött? ja det har jag gjort. Har någon varit otrogen mot dig? nej Har du någonsin kysst en främling? ja, det har väl hänt. Vad är du mest inne på på internet? Facebook, olika bloggar, youtube Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, eller alltså, man kan ju bli kär i ett utseende också.. Har du pojkvän? ne, inte vad jag har märkt iaf ^^ Har du några piercingar? jag har kvar hålen i öronen, tog ut navelpiercingen. Vad gjorde du senast när du fyllde år? Jag jobbade, så rolig födelsedag hade jag :P Har du insett vilka dina riktiga vänner är? Ja, man har ju kommit underfund med det nu. Har du någonsin spytt på fyllan? Fjortis har ju alla varit någon gång. Och en snefylla kan alla lyckas med. Vem fick du senast sms av? Marcus När såg du senast din mamma? Itorsdags när jag var hemma på middag :) Har du någonsin varit otrogen? nej det kan jag väl inte påstå. Har du några tatueringar? ja, min enda tatuering på ryggen som jag faktiskt har haft i tre år nu, sjukt vad tiden går fort! Vad har du för smeknamn? Josse, Jossan, Joss, Lillan, yousofine Hur många av dina vänner på Facebook känner du egentligen?Känner och känner, jag rensar hela tiden min vännerlista på Face, nu har jag bara folk jag har träffat IRL, orkar inte med annat folk, känns sjukt onödigt. Tror du på mirakel? Nja, tveksamt. Men jag tror på väldigt mycket, är en mycket lättlurad människa :P Vill du ha barn? ja, men inte än på länge. jag klarar knappt av att se ett barn utan att få huvudvärk. När grät du senast? hmm, mycket bra fråga. till en film förmodligen, kanske slumdog millioniare i slutet, av glädje förstås :) Har du någonsin krossat någons hjärta? Inte vad jag vet på rak arm... Har du ångrat ett gammalt strul? Jag är inte så mycket för att ångra, men visst, men man lär sig av sina misstag. Vill du gifta dig? Inte nödvändigt alls. Har du några husdjur? Nej, min kisse får ju bo kvar hemma hos familjen. Har du varit deprimerad? Alltså, inget seriöst. Alla har väl varit smådeppiga för någor här i livet, men det går ju snabbt över :) Vad har du för stjärntecken? Jungfru Gillar du mest kramar eller pussar? Svårt val! Har du sjungit idag? nej, lyssnar på winnerbäcks nya album, kan inte några av de låtarna ännu :P Har du träffat en ny vän i år? jao, jag har strand och tacka för det! sen har jag och en gammal vän hittat tillbaka till varandra vilket är sjukt kul! Vill du byta namn? nej, varför skulle man vilja det? Vad längtar du till? semester, bara en månad kvar nu :) Hur lång är du? 1,58 cm. Vem var din första pojkvän? Martin Tror du på dig själv? Alltid, om det är något man ska tro på så är det sig själv. Vad ska du göra nu? Duscha, göra mig iordning för att sen drar till ICA och köra ett 7timmarspass med stängning, vilket jag gör varje måndag ^^

Inga kommentarer: