fredag 30 oktober 2009

ÅKT PÅ EN FÖRKYLDNING, INTE GLAD ALLS


Jag har blivit förkyld, det är katastrof. Ont i halsen har jag också, så det har varit sådär lagom kul och sitta på ICA idag , i tio timmar för den delen också. Och självklart har det varit cpmycke och göra för att alla ska handla på sig inför helgen. Halloween, så sjukt överskattat, typiskt amerikanskt jippo.

Jag är bjuden på halloweenfest imorgon, där man ska klä ut sig. Jag tror jag dissar den ganska hårt. Klä ut sig är inget jag håller på med, jag tycker det är fåneri. Man tyckte de va skoj att klä ut sig när man var tio år kanske, men om jag ska på fest vill jag klä upp mig och vara så fin som möjligt och inte förlöjliga mig. Jag orkar inte med såntdär trams liksom. Det får vara, jag vill vara mig själv, trivs bäst så. Men kör på fest imorgon ändå. Ikväll orkar jag inte, pga den här jävla förkyldningen, är helt slut efter 10 timmars jobb, sanslöst. När hände det sist? Jaja, såg att Smala Sussie går kl 22 så har något att roa mig med ^,^

Och hungrig är jag också, fan.

Inga kommentarer: