lördag 9 april 2016

våren är på G



Äntligen!! Vad jag har saknat dessa magnifika solnedgångar som Umeå kan bjuda på! Jag pluggade faktiskt igårkväll och när jag kände mig klar så skulle solen snart gå ner så jag gav mig ut på promenad och möttes av det här :) Ååååååh , våren är på gång även här uppe i norr! Idag har vi haft sol och +10° - hur härligt?! :) 

Jag har dock jobbat halva dagen, vi hade mycket folk idag så tiden gick fort och det var väldigt skoj! Jag cyklade hem och käkade, tog en powernap sen var det äntligen dags för träning med Emma igen. Sååå roligt, vi tränade inte så mycket eller seriöst, men vi hade mycket att prata ikapp då vi inte setts på cirka en månad. Men lite övning på handstand pushups , som gick jättedåligt idag - blir så trött, vissa dagar går det hur bra som helst och vissa dagar kan jag inte ens göra en.. vi körde split jerk, vi gjorde rätt många tvåor på 40 kg. 
Frontböj 5x5 45 kg 
sen mest en massa lek, handstående, KB-swing, ringdips, hängande och så skrattade vi mycket :) 


Inga kommentarer: