tisdag 19 april 2016

min helg hemma

Hallå! Idag är jag mycket piggare och har fått i mig lite mer mat utan att må illa eller få ont i magen så det är jag glad för. Så idag har jag äntligen varit och fyllt på kylen :) Jag har även fått en del plugg gjort, mer än vad jag förväntat mig. Jag kom nyss in från en promenad och det gick bra att gå och jag började lyssna på senaste Träningspodden. 

Här kommer lite bilder från helgen, enjoy :)
I torsdags var jag och hälsade på Tove. Vi hade taco-mys och mys med Felix såklart :) alltså, han är så rolig nu, kul att hänga med när man förstår varandra. Vi skulle ta kort, jag bara: får jag inte vara med Felix? Nääääää, hahahah. Nu längtar jag till sommaren då jag kan träffa dom lite oftare.

Min lillebror hade köpt en ny bil som han nöjt visade upp. Jag fick såklart provköra den. 
hahahaha

Årets första grill. För min del, familjen hade premiär förra helgen men jag hade beställt grill. Alltså, det är något magiskt med grillat, allt blir så gott. Jag kan säga att jag var mätt efter den här måltiden. Ännu mer längtan till sommaren och grillkvällar :) 

Nästan hela familjen njuter av solen på balkongen, sådär lagom normala som bara vi är. 

Ett besök i Tvärskog hos farmor och farfar hanns med på lördagen. Eftersom pappa fyller år nästa vecka så bakade jag en tårta till honom, hans favorit: Mytårta. Den blev däremot utseendemässigt en katastrof och jag var lite irriterad under monteringen. Så jag bjuder inte på några bilder. Men den var god och vi tog med oss en bit ner till farmor o farfar för dom gillar också tårta väldigt mycket. 

Alltså, Svante är så himla rolig. Till vänster ser ni hans favoritleksak - ett sugrör, lättroad katt. Och här ligger han på mina skor, för då tänker han att då kan jag minsann inte åka hem. Haha. Jag hälsade även på Antons katt som är lite lättare att hantera och gosa med. 

Det har som sagt varit en väldigt bra hemma och känner att jag fyllt på med ny energi och kan ta nya tag i plugget den här veckan. Det är det sista på den här kursen och vi fick reda på att vi blev godkända på ett grupparbete idag, vilket alltid är skönt så man kan släppa det. Japp, nya tag med tentaplugget tar jag imorgon. Nu ska jag se på tv, Gympaläraren och Biggest loser :)

Inga kommentarer: