onsdag 31 december 2014

the nights!

sjukt härlig video - och bra låt! :) 

årets sista dag är här, ännu ett år har gått och det har väl hänt både mycket och lite. efter sommarens dipp så har jag kommit in i träningen igen och tycker att den är rolig. det var ändå målet under den här hösten :) ikväll blir det middag hemma hos Jenny med ett härligt gäng, jag är inte direkt festsugen så det blir nog en rätt lugn kväll .

igår slutade jag jobbet kl fem och var helt slut när jag kom hem, jag åt lite mat och sen somnade jag strax innan nio... sjukt trött, så jag sov till klockan sex imorse och då gick jag upp och var på gymmet en timme efteråt, det var lugnt då! så jag körde årets sista träningspass - vilket blev rygg/biceps. väldigt bra pass, grym kontakt! :) sen har jag varit ute på en promenad med Johan i det härliga vädret, skönt :) nu ska jag vila mig lite innan jag börjar att göra mig iordning för kvällen :) 

Gott nytt år mina vänner :) 

Inga kommentarer: