tisdag 23 december 2014

snart jul!

snart är det jul och det märks i butiken - det är så roligt och jobba i det här höga tempot då de allra flesta är på väldigt gott humör trots att det bildas långa köer :) så jag har suttit som en tomtenisse med röd luva i kassan idag och önskat alla god jul. sååå roligt, dagens 6,30-16 flög bara förbi och så var det dags att gå hem - underbart! jag hoppas att morgondagen går lika fort. och trots de många timmarna på jobbet så väntade ett rygg och biceps-pass när jag slutat. jag cyklade in till city (inga problem nu när man har en riktig cykel :)) och där var det nästintill folktomt, det var kanske sex pers på hela stället under min timme. det är annat mot att träna på ett proppfullt Västra, jag är så glad att jag tränade där ikväll. det enda tråkiga var att det var ingen musik på gymavdelningen uppe och det enda lyset var några spotlights, men det gjorde inte mig något :)

nu sitter jag i soffan och pustar ut, jag kommer förmodligen gå och lägga mig med min bok om en timme. jag är så trött och så ska jag upp strax efter fem imorgon bitti igen. nu läser jag Stalker av Kepler, återkommer när jag läst ut den - men Sophies historia var riktigt bra!! :)

Om jag inte skriver något imorgon så får jag önska en riktig god jul och trevlig helg! :)

På ett folktomt gym , lovely! :) 

Inga kommentarer: