måndag 22 december 2014

hej min nya bästis!

Jamen säg hej till min nya bästa kompis! Åh det är så mycket kärlek till den här cykeln, det är min bästa kompis och bebis, jag kommer ta så väl hand om henne :) jag har cyklat runt med ett stort leende idag och färgen - det bara lyser om den! TJOHO , materiell lycka när den är som bäst! 
jag hade beställt en annan cykel men den dök aldrig upp och jag fick ingen information när den skulle kunna dyka upp heller så nu när min gamla trogna vän ballat ur fullständigt så gav jag upp och orkade inte vänta längre, så jag gick till Sportsons och kom ut med en ny fin cykel! 



Så jag cyklade en sväng in till stan för ett par ärenden, sen hem och äta lunch och så cyklade jag bort till Malkars, det är där bilderna är tagna, inte jättefin bakgrund men men.. Jag körde ett bröst och triceps-pass, det gick helt okej! men det var mycket folk idag också, imorgon ska jag köra inne i city och om det är mycket folk där imorgon kväll så vet jag inte vad jag gör.. så tråkigt att träna när det är folk överallt där man vill vara.. jaja, I-landsproblem :) 

Inga kommentarer: