lördag 13 december 2014

julbord på Söderport

Hallå ja! Igår var det dags för det årliga julbordet med jobbet, det brukar vara väldigt trevligt och uppskattat och det var det även i år :) i år åt vi på Söderport, väldigt mysigt och bra mat! jag äter ju nästan bara det kalla då köttbullarna ofta innehåller ströbröd, så även här men hon sa att jag kunde äta Jansson, men det var slut precis just då så tänkte att jag tar lite andra omgången. hahaha, jag blev så mätt av alla ägg, all lax och annan fisk, korv, sallader och skinka så jag orkade inte en andra omgång - har aldrig hänt innan! men det var riktigt gott iaf :) så det var god stämning och vi snapsade och drack bubbel och det var fler än jag som var sugna på Harrys sen så vi drog dit! Vi var alla lagom runda om fötterna när vi kom och jag drack en hel del till men sen helt plötsligt så blev jag helt klar i huvudet och kände mig nykter! haha, det var länge sen det hände så jag var inte så sugen på dans då så jag spelade lite black jack och träffade ett par gamla kompisar som jag hängde lite med! Så det var en riktigt rolig kväll :) jag är inte så dålig idag - vilket är skönt! men jag håller på att baka bakis-pizza nu i alla fall :)

det blir nog en lugn kväll, jag funderade på att gå och träna lite armar bara, men jag har sura uppstötningar och jag var ute och gick en sväng i det fina vädret nu när solen väl tittade fram och det blev ju värre när jag rörde på mig, så utesluter nog träning, sparar den till imorgon :)
jag och fina Ida :) 

Shadia och jag

Hela gänget förutom Shadia , man ser ju hur glada och lyckliga vi är :) 

Inga kommentarer: