måndag 29 december 2014

dagens lunch: sushi

tjaaa. jag har jobbat hela helgen plus varit riktigt seg och känt mig hängig. så jag tränade ingenting, var ute på promenad båda dagarna bara, man fick gå fort för att inte frysa!

idag vaknade jag kl 7 av att klockan ringde, tvättid. jag gick upp och slängde in första maskinen och sen sov jag en timme till :) ibland får man göra så. idag var jag också seg, men jag var inte trött i kroppen utan var mest bara lat och försökte hitta på ursäkter varför jag inte skulle åka och träna. ingen ursäkt var tillräckligt bra så jag åkte till gymmet inne i stan och körde bröst och triceps, det är så sjukt kallt där nu när det är kallt ute, men det visste jag så körde med en tunnare långärmad :) det blev ett bra pass faktiskt! och anledning till att jag körde på City-gymmet var för att slå två flugor i en smäll - kolla Body shops rea (kom hem med massa bodybutter:)) och köpa med mig lunch hem: Sushi. jag äter alltid samma meny, men den är godast också! Lyxlunch på en gammal måndag, sista sushin för i år också!

sen blev det att fixa lite här hemma, läsa ett par kapitel i boken (läser Stalker nu, återkommer när jag är klar) och sen åkte jag iväg på ett pass Glödyoga ikväll. jag har varit på det här passet nån gång innan men jag gillar inte riktigt tjejen som håller i det, mot det passet som jag försöker gå på på lördagar. det älskar jag, mycket mer utmanande och det gillar jag. men jag gav det en chans till. jag såg på det nya schemat som börjar v 2 att dom lagt in ett yoga-pass på onsdagmorgonen, tjoho! jag hoppas att hon som håller i det är bra! yogan gör faktiskt mycket med kroppen, jag hade sjukt svårt för det i början men gillar det mer för varje gång. så ge det ett par gånger, för mig tog det nog två-tre månader innan jag började tycka det var hyfsat kul.

en arbetsdag kvar det här året och den är imorgon! woohoo :)

dagens smarriga lunch! på min nya fina tallrik som jag fick i julklapp :)

Inga kommentarer: