fredag 26 december 2014

annandags träning i vanlig ordning.

heeeeeej! idag har jag varit ledig - så himla skönt!! jag vaknade kl 5 idag också, men jag somnade snabbt om och sov till halv åtta. det fick räcka då jag var jättetrött igårkväll och gick och la mig redan vid halv tio. så någon utgång på självaste juldagen blev det inte i år heller!

det gjorde ingenting för mamma ville träna med mig imorse så vi körde ett riktigt bra benpass ihop! :)  det blev knäböj i smith, utfallsgång, höftlyft + lårcurl på boll, raka mark och benpress! sen åkte vi och åt lunch tillsammans, mysigt. sen hann jag med en powernap innan Tove slutade jobbet så cyklade jag bort till henne så har jag myst med henne och Felix hela eftermiddagen och kvällen, vi lagade tacos och det var riktigt länge sen jag åt det så det satt fint!! :)

jag har planerat vilodag imorgon eftersom det inte är någon yoga på förmiddagen (för tråkigt!) men vi får se hur det går med det :) ha det fint!

mami och jag efter passet. vi satt i massagestolarna en sväng efteråt och dom har tydligen fått nya stolar. Hur kan jag ha missat detta? och hur GOA?!? så nöjda var vi efter det :) 

Inga kommentarer: