måndag 30 november 2009

ELEFANTRIDNING MOT FULL MOON

HEJHEJ!
Idag har jag provat pa elefantridning, vilket verkade ganska roligt. jag blev ratt mycket besviken nar det inte alls var sa skojsamt, for elefanten gick tva steg, stannade, gick tve stag igen. Sa allting tog en hel evighet, men nu ar det gjort iaf! Sen akte vi vidare pa vara motorcyklar dar alla utom jag o Victor skot pilbage, for vi ar inga fan av vapen eller vald. Vi drack iste i skuggan istallet vilket var ganska behagligt! Efter detta aventyr sa akte vi nagra uppfor och nerforsbackar tillbaka for att dra nagra timmar pa playan =) sa nu har man fatt lite farg, det ar skont att man blir brun latt, annars hade varit lite jobbigt.

imorgon ska vi ner till en annan strand och stad dar Full moon party ska vara! Alla ar jatteforvantansfulla, jag vill inte bygga upp nagra speciella forvantningar, men tror det kommer bli grymt kul!

Jag har borjat sakna diverse folk dar hemma och Cherry litegrann, haha ^^ jag vet att jag ar lite konstig!

Cissi och jag vill shoppa och vi hoppas att de ska kunna fixas imorgon. Sahar lite har jag aldrig shoppat pa tva veckor, sen har jag nog aldrig atit sahar mycket mat heller. Mina kara vanner ater hela tiden, vilket jag absolut inte ar van vid. Men det ar billigt, ger mellan 10 och 20 kr for en maltid. Och det ar god mat ocksa, kommer dock va less pa ris nar jag kommer hem =P

Hoppas ni har det bra dar hemma! trots att det ar kallt ^,^

1 kommentar:

eeliin sa...

SAKNAR DIG! och du har missat massa i paradise hotell! :( <3