torsdag 3 december 2009

SHOPPAT AKTA MYCKET

Dagen efter Full moon party, det levde inte direkt upp till mina forvantningar men sen forstorde min magen det mesta ocksa. Men hade kul ett tag och tog det valdigt lugnt =) Den stora grejen som alla skulle gora var att hoppa rep, det som gjorde det spannnande var att det brann. Victor har fatt ett fint brannmarke pa sin fot och vi sag ett flertal manniskor som lar ha annu varre arr idag, helt livsfarligt ^^

Vi har bestamt oss att stanna har nere i Haad Rin en dag till, sen ska vi upp till Bangkok igen och vinka av Yuki som aker tillbaka till Australien. Sedan ska vi till nagon o dar vi ska sola och bada i en vecka, vilket kommer bli himla harligt. Jag borjar trottna lite pa ris allaredan, sa varierade med en sallad idag. Jag saknar mina mackor darhemma, det ar verkligen inte kul och vara gluten har nere eftersom ingen vet vad det ar och det finns inga glutenfria mackor, ingen pasta eller pizza. Jag ska ata mackor och McDonalds nar jag kommer hem iaf! Haha, helt katastrof att man ska sakna Donken. Men de lagar bra mat har nere annars. Jag ater allt man ska akta sig for, kyckling, yoghurt, glass och det funkar utmarkt. Undviker kranvattnet =P

Vi har shoppat en massa sen vi kom hit till Haad Rin, vilket har varit himla roligt. Jag har inte shoppat nagonting innan och det ar nog rekord! Vi koper dock en himla massa mat. Vi ska shoppa mer i Bangkok och dar ska jag fixa julklappar ocksa =) Det ar billigt har nere, sa har gjort lite fynd. Jag glomde mina solglasogon forsta dagen i Bangkok sa forst nu har jag inhandlat ett par nya, lite forstora for mig men far funka. En rosa Ed Hardy-keps ocksa, akta saklart ;) hahaha!

Vi hittade for ovrigt 5000 bath igar, sa har nagra hundra till och gora av med :)

Inga kommentarer: