söndag 15 november 2009

HUR KAN MAN INTE HA SETT SLUMDOG MILLIONAIRE?!

Jag tycker så synd om killen som tävlade i Vem vill bli miljonär idag! Han fick en fråga på, äh jag kommer inte ihåg, men mycket var det. Han får frågan vilken bok sista frågan i filmen Slumdog millionaire de frågar efter! Och stackarn har filmen hemma men har inte sett den. Jag tyckte så himla mycket synd om honom, snacka om att ångra så in i helvete mycket för att inte sett en sketen film, som för övrigt är en av de bästa. Ibland är livet hårt! Men han vann ändå 225.000 kr, alltid något..

Nu har jag avverkat mitt sista Cherry-pass på över en månad. Nästa gång jag sitter vid bordet är på juldagen. Jag lovar att jag kommer sakna jobbet, jag ger det max två veckor. Haha!

Nej, nu blir det sängen :)

PS! Varför är det bara tjocka människor med i Jerry Springer?!

Inga kommentarer: