torsdag 12 november 2009

ROCK N ROLLA


Mitt internet har inte fungerat på några dar, vilket de inte heller gjorde igårkväll så jag hängde med ut. Vilket verkade rätt okej till en början, fast sakta men säkert insåg jag att jag nog inte hade något och göra ute igårkväll. Jag lallade mest runt, jag drog KM, Olearys och Harrys. Harrys hade grymt mycket folk, otippat bra. Jag träffade folk jag har inte sett på ett bra tag vilket var himla roligt och jag insåg återigen att det är så förbannat tråkigt och vara ute nykter för man bara stör sig på vad alla fulla människor gör, vid bordet har man fått vänja sig - det är alltid samma saker och inget o bryr sig om. Men när man står där mitt i smeten, jag försöker förstår, men det går inte. Om jag ska vara nykter ska jag hålla mig bakom bordet eller hemma, inte lalla runt.

Om en vecka är jag påväg. Det ska bli så jävla skönt! Igår var det den sista utgången i Kalmar på väääääldigt länge :)


Filmtips: RockNRolla

Nu väntar jag på att Wadde ska vakna så man får i sig något och äta ^,^

Inga kommentarer: