måndag 2 november 2009

SJUKANMÄLA SIG ÄR FÖR MESAR

Nyss hemkommen från en hård arbetsdag, det är tröttsamt och jobba när man är förkyld. Hoppas på en förbättring snarast, jag har inte tid och vara sjuk, absolut inte i helgen. Men annars så är det bara och bita ihop som vanligt. Men imorgon är jag ledig igen, så ska bli frisk då har jag tänkt. För sjukanmäla sig kan man inte göra! Det är slöseri med tid, jag tjänar inga pengar på att vara hemma med en förkyldning. Usch nej, ska ha semester snart så det löser sig då :)

Jag såg precis trailern till Paradise Hotel, självklart ska det ha premiäravsnittet den 15 nov, så kommer missa sådär fyra avsnitt... Lagom kul, det enda programmet jag har längtat till. Så ska det sändas när jag är iväg. Typsikt ^,^




detta måste vara 2005 , bra minnen



Full moon party, något och ha eller? Vi ska tydligen på det...

2 kommentarer:

eeliin sa...

emo?

Anonym sa...

fin mage hade du iaf back then :)