lördag 14 november 2009

MCDONALDS - SKÄRP ER!

Efter en lätt övertalning så gick min familj med på att bli bjuden på lunch idag. Det blev McDonalds, inte mitt förstahandsval men fick duga liksom. Jag beställer alltid McFeast utan ost och eftersom jag är glutenintolerant så tycker jag att jag är tillräckligt jobbig med det bara så de kan de lika gärna skita i att lägga på osten också. Men nej, Donken har nån konstig kärlek för sin äckliga cheddarost, som de bara måste trycka på alla jävla hamburgare. Jag kan inte ens räkna på mina fingrar så många gånger jag har behövt gå tillbaka och gnälla över osthelvetet. Hur svårt ska det vara och göra en beställning rätt? Detta händer bara på McDonalds, jag har då aldrig varit med om att någon annan restaurang gör fel så många gånger. Jag förstår egentligen inte varför jag fortsätter åka dit och äta för jag blir alltid lika besviken efter varje gång... Det är inte lätt och vara en nöjd kund på Donken, det är något som är säkert!

Det blir Olearys ikväll, sista Cherrypasset på över en månad! =)

Inga kommentarer: