lördag 28 november 2009

KOH PHANGAN HELA VECKAN

Nu ar jag pa Koh Phangan, en o pa ostra sidan av Thailand. Har ska vi befinna oss till den 5e december da vi ska till Bangkok igen. Idag hyrde vi motorcyklar, typ vanliga mopeder egentligen, enligt min mening och har akt runt litegrann, nu ska vi bo i ett par fina bungalows i tre natter uppe vid en strand. Imorgon vantar en heldag pa stranden vilket ar behovligt efter tre dagars resande. Den 1a aker vi ner till ett fint hotell i den staden/stranden dar Full moon party ar, vilket allihopa har har lovat kommer bli cpkul och galet - vilket later bra. det har inte varit alls mycket fest , jag kan tycka det ar ratt skont. Om man dricker for mycket alkohol trottnar man pa att och det blir inte lika kul alla ganger.

Jag har iaf det hur bra som helst, langtar inte hem. Ater fruktsallad till frukost vilket ar svingott (och nyttigt). De serverar shakes nastan overallt vilket faller mig utmarkt i smaken ocksa ^^

Inga kommentarer: