tisdag 3 november 2009

NÄSTA VUXENSTEG: DRICKA VIN?!


Jag skulle åka in till stan och tröstshoppa idag för att jag är förkyld. Jag hittar absolut ingenting. Bara för att jag ville det. Pappa sa till mig att jag ska lära mig dricka vin så jag kan ha något och spendera mina pengar på. Vilket jag tycker låter rätt vettigt ändå. För att kunna dricka vin är användbart, alla dricker vin. Det är fint och nyttigt och dricka vin. Man dricker vin till maten. Ja, jag får väl gå till bolaget och leta upp någon flaska. Dyrare vin ska det vara också, annars lär jag mig aldrig. Om experten har talat så är det bara och lyssna! Så nu har jag något mål här i livet :)
Jag fick en pillerask från bolaget när jag visade legg, en såndär alla 20åringar får typ. På den (för de som inte vet) står det "tack för att du visar legg". Pappa hade aldrig sett en sån innan så nu ska han visa legg nästa gång på systemet för att han vill också ha en sån. Vi hoppas på det bästa!

Skjorta : Lindex - helt sinnessjukt vad snygga kläder de har fått in!

1 kommentar:

Robin sa...

Usch för vin Josse. Men sure vuxenpoäng är det ju ;) Lycka till! / Robin