torsdag 3 augusti 2017

bara jobb & träning

Det händer liksom inte så mycket mer än jobb och träning. 
I tisdags var jag ledig så då var vi och solade några timmar på Nydala, sen tränade jag lite lugnt och sen fick jag massage. Jag fick ont i en axel när jag snatchade i måndags, men lite massage och vila så vart den bra idag igen :) 
Jag gör mycket skoj på jobbet. Här är räkbakelser.

Jordgubbstårta! Alltså, jag trivs så bra på jobbet och det känns konstigt att det bara är 1,5 vecka kvar.  

Igår hade vi vilodag, så vi sågs på stan istället :) 

Imåndags gjorde vi massa pullups.
Idag vart det bara styrka, 80% av max på powerclean, powerjerk, push press och frontböj.
Jag gjorde mina 6 set femmor i böjen, riktigt grisigt. Nästa gång är det 6x6 - men jag vet att jag har det! Det är skönt att följa en programmering, där man vet vad man ska göra, men vet inte om jag orkar fortsätta på den här squat cyclen efter 6x6 + maxning. Vi får se :) 

Inga kommentarer: