fredag 25 augusti 2017

lejontämjaren

På vägen hem så läste jag ut Den gode vargen av Alexander Söderberg - den avslutande delen i trilogin om Hector Guzman. Det tog lite tid att läsa ut den, men jag tyckte ändå den var bra och spännande. Så när jag var hemma fick jag leta reda på en ny bok, i brist på annat så tog jag den senaste av Läckberg. Jag har inte gillat de senaste böckerna av henne, det är för mycket samma. De två första böckerna vet jag att jag gillade. Men jag gillade faktiskt den här också, det är mycket samma med huvudkaraktärerna, men den var rätt spännande. Så helt okej för att vara Läckberg, det är kul när man blir positivt överraskad :) 

Idag ska jag äntligen träffa Linnéa igen! Som jag har saknat henne, och så ska hon åka ifrån mig hela hösten och vara utbytesstudent i Italien. Sånt påhitt, såklart roligt för henne, mindre roligt för mig. Men hon kommer ju tillbaka :) 
Sen träning! Det står hitta en tung etta clean & jerk på proggen idag, sånt roligt måste man ju köra.

Ha en trevlig helg! 
Imorgon väntar träning och sen vindrickande med några klassisar.

Inga kommentarer: