söndag 27 augusti 2017

bra helg

Sista lediga dagarna innan skolan drar igång imorgon igen. Jag är inte så taggad på det, men man kommer snart in i pluggandet. 
Den här helgen har varit väldigt bra. I fredags träffade jag äntligen Linnéa igen, så glad jag blev :) vi åt lunch på stan och gick och kikade och pratade ikapp det som behövdes, ibland kan man inte ta allt via messenger ;) sen åkte jag och tränade med Frida, tangerad vikt i vändning och så körde vi en team-wod som var skoj :) 
Igår startade jag dagen med träning, jag gjorde mina sista 20reppare i marken. 85 kg klarade jag, riktigt tungt. det var som cardio! hahaha. sen körde jag lite snatch i en EMOM och andra roligheter, min kropp var helt slut efter de där marklyften. jag käkade lunch på boxen och hängde med Richard och Camilla i repan nån timme innan jag åkte hem. 

Det väntades taco och vin hemma hos Märta! Lollo och Una var med och käkade, sen hade dom ingen lust att följa med ut, men Märta och jag cyklade in till Rex. Väldigt trevlig kväll :) det känns skönt att hon ska läsa samma kurser som mig i höst. Jag trotsade höstvädret och körde sista kvällen barbent och klackar, konstigt nog var det inte alldeles för kallt! 

Idag vaknade jag rätt pigg, men så vilade jag lite på dan och nu har jag mått illa.. det går väl över tills jag ska gå och lägga mig, så tråkigt att man ska bli så himla dålig dagen efter när man blir gammal. 

Fina Linnéa 

Inga kommentarer: