torsdag 24 augusti 2017

tillbaka i Umeå

Nu är jag tillbaka i Umeå! Gårdagen började med en rivstart, Elin skulle skjutsa mig till flyget men hon hade blivit sjuk på morgonen så då kunde hon inte det. Panik, jag hade 20 minuter på mig att packa ihop det sista och gå till tåget. Det är ju det snabbaste jag gått på evigheter, haha! Men jag hann med tåget, 1 minuts marginal. Sen gick resten av resan smärtfritt, bytte till buss inne i Kalmar och sen gick flighterna som dom skulle så jag landade kvart i ett i Umeå. Min väska kom som nr 2!!! Aldrig hänt innan, så tog jag cykeln och var hemma på nolltid :) SÅ smidigt att cykla till flyget ;) 

Väldigt fin bild på Elin och Agnes. 

Gulleungen! 

Efter jag hade handlat hem lite matvaror så begav jag mig till Boxen för att spendera hela kvällen där :) Nästan alla favvisar var på plats. Det var ett ganska lugnt pass på proggen, så det passade bra nu när jag vilat i en vecka. Idag kommer Frida tillbaka också, så det blir superkul! 
Imorgon kommer äntligen lönen :))) TJOHO. 

Inga kommentarer: