onsdag 9 augusti 2017

ingen annan


Den här låten har jag lyssnat på hela sommaren. Det var när  Martin Stenmarck var med i Mellon med När änglarna går hem som jag började lyssna på honom :) 

Idag är jag äntligen ledig, sååå skönt. Jag vaknade dock halv fem pigg, men lyckades somna om efter en halvtimme eller så. Jag är ledig imorgon också, sen väntar sista jobbhelgen. Fast jag ska jobba extra första helgen i september så behöver inte vara borta alldeles för länge ;) 

Igår hade jag en sjukt bra träningsdag. 
6x6 på 80% i frontböj, vilket innebar 55 kg på stången. Jag visste att jag skulle klara det, men det var tungt och jag fick kämpa. Men skönt nu när det är över. 
Sen körde jag; hitta en tung etta 1 powerjerk + 1 split jerk - droppa vikten och bygg upp till en tung etta igen för att droppa ännu en gång och upprepa. Det slutade med 50-50-45 kg, jag klarade powerjerken på 50 kg sista omgången men failade split. Jag var sjukt trött i bröstryggen och axlarna så jag avrundade där :) 

Om en vecka tar jag flyget ner till Kalmar, tjoho :) 

Inga kommentarer: