tisdag 21 mars 2017

pasta på Vezzo

ÄNTLIGEN kom tentadagen, nu är tentan bortgjord. Jag satte nytt PB i att skriva tenta, 3 h 10 min. Helt sinnessjukt, jag hade så ont i handen när jag var klar.
Hur tentan gick? Den som lever får se, antingen så gick det bra eller dåligt. 

Sen drog jag hem och sov, helt slut. 
Förkylningen har inte riktigt släppt, har fortfarande kvar det här trötthetssyndromet.. Så less.
Men imorgon har vi föreläsning på fm, så tänkte åka iväg på eftermiddagen och mysträna lite. 
Bara få lyfta lite vikter och hänga i räcket! 

Jag och tre klasskompisar åt en tidig middag på Vezzo för att fira att organisationskursen är slut. 
Det var första gången jag åt där, jag har hört så mycket dåligt om det stället. Men jag är positivt överraskad ändå. Det fanns glutenfri pasta så jag tog en med oxfilé. Helt sjukt mycket mat, jag är fortfarande mätt. Minus för att man fick vänta länge på maten.

Inga kommentarer: