söndag 12 mars 2017

sjukstuga del 2

Jag är rent allmänt en ganska gnällig person, men nu när jag är sjuk är det extremt. Jag vet att det finns folk som har det tusen gånger värre än mig, men just nu känns det inte som det. 
Själva snuvan och det halsonda har börjat lägga sig, så nu är hostan värst. Det känns även som den river upp halsen varje gång. 
Ja, ni hör ju - inte lätt att vara mig! 


Igår sminkade jag mig och tvättade håret - syntes knappt att jag var sjuk :) Jag samlade ihop alla mina krafter och tog bussen till Boxen. första gången jag åkt buss dit på 1,5 år! Jag ville se eventet när alla körde 17.3 :) det var roligt att vara där och heja, även om jag inte kunde skrika eller prata något värst.  Sen tog alla mina krafter slut, jag skulle egentligen följt med ett gäng och käkat sushi men jag orkade verkligen inte. Jag fick skjuts hem och låg utslagen hela kvällen. 

Jens, Frida och Camilla :) 

Här är första gänget som kör. 
Den här WODen vill jag verkligen köra när jag blir frisk. 

Nu ska jag VILA hela dagen så jag orkar åka till skolan imorgon. 

Inga kommentarer: