torsdag 2 mars 2017

grottmannen


Senast lästa: Grottmannan av Jørn Lier Horst. 
Jag har läst hans första, Jakthundarna, jag minns såklart ingenting av den men jag tyckte nog att den var bra? Den här boken var i alla fall riktigt bra! Den var spännande från första stund och var svår att lägga ifrån sig på slutet. Därför satt jag uppe och läste ut den igår, jag hade ändå ingen tid att passa/gå upp till idag. Nu har jag börjat på en ny bok av samma författare! 

Det kommer många nya böcker av mina favoritförfattare nu! Nesbø kommer med en ny Harry Hole :) jag råkade se lite av ett Big bang-avsnitt igår och då pratade om dom Harry Potter, jag blev så sugen på att plöja igenom de böckerna igen! Tiden räcker inte riktigt till bara. 

Men jag fick i alla fall något och göra idag! Jag ska jobba mellan 15-19 på ICA, det blir kul! 
Halsen är fortfarande inte alls bra, så less. 
och det har snöat något sinnessjukt inatt. 

Inga kommentarer: