måndag 27 februari 2017

så mycket fritid...


Jag gillar ju som bekant katter, här passade jag på att gosa med Frida och Jens kisse. 

Min hals är fortfarande dålig. Inte förbättrad någonstans. Kroppen är inte riktigt i fas heller, jag somnade innan 22 igår och sov 8,5 timme. Trött tjej. 
Dagen började med opponering 8:15 och sen satt vi med vårt grupparbete fram till kl 15. Det blev en lång dag och mitt huvud tyckte inte det var lika skoj. Men jag kämpade på och kom sen hem och låg i soffan i två timmar pga trötthet. Som det känns nu så hoppas jag vara pigg till på lördag då nästa Open-wod kommer. 

När träningen uteblir har jag som sagt alldeles för mycket fritid. Jag får så himla mycket plugg gjort när jag inte har någon att umgås med. Bara för att jag inte kan träna så kan resten av världen tydligen det :) 

Imorgon är det semmel-dagen, jag undrar om jag ska äta den årliga semlan då. Jag är lite sugen fastän jag inte tycket det är så gott. 

Jag bad min syrra skicka bilder på Agnes - då blir jag alltid på bättre humör :) 

Inga kommentarer: