lördag 4 februari 2017

veckan som gått...

Jag vet, det är sjukt dålig uppdatering. 
Men det som händer varje dag är; skola/plugg, träning/häng på Boxen, äta/sova.
Kanske lite umgänge med kompis utanför skola och box också.

Här "lagade" Ewa och jag middag häromdan. vi blev mätta iaf :) 

Det fanns glutenfri morotskaka på cafeterian i skolan, då blev jag så lycklig och köpte den trots att den var dyr. det var inte den godaste morotskakan jag ätit, men man tar inte ifrån en lyckan för en sån liten bagatell. 

Linnéa och jag gjorde tacopaj, eftersom hon har ugn. då kan man göra paj. vi blev jättemätta för den var väldigt god. 

igår var vi några klassisar som åt middag på Pinchos. första gången var en upplevelse och maten var rolig och god. men eftersom jag inte kan äta gluten så minskar mina val på menylistan och jag åt likadana rätter som sist. jag är väl inte så värst imponerad längre, äter hellre middag någon annanstans. 

jag gjorde mig dock till igårkväll och tog på mig min favoritblus. den har hängt med rätt många år nu. älskar när man köper kläder av kvalitet som håller länge, så man slipper gråta när man måste slänga plagget för att det gått sönder/blivit för litet. 

Här är Ewa och jag efter gårdagens intervaller. vi var mycket mer svettiga än vad som syns. vi körde 20 intervaller, 40 sec ON/20 sec OFF med alternerande rodd och assault bike. 

Nu blir det frukost och sen träning kl 11 med Camilla :) 

Inga kommentarer: