torsdag 16 februari 2017

team of 2-metcon


Ny kurs, då tar vi ny rådjursbild. Nu har dom piffat till den med hjärtan och rosa. Fint ska det va :) oklart vad jag tycker om den här kursen, det blir säkert bra. Men fick inte bestämma grupper själva, det är ju lite sådär. 

Boxen-häng med  Camilla, Oscar och Frida :) 

Jag tränade tillsammans med Frida idag. Först körde vi gårdagens back squat, sen ville hon köra  gårdagens team-metcon från passet på Boxen. Okej sa jag, den var vidrig. 
Team of 2; 
300 cal row 
200 wallballs
100 goblet squat 24 kg
jag gillar som bekant inte wb så värst mycket. men dom gick ändå helt okej. men ländryggen dog efter det och rodden, så jag gjorde 5 reps på goblet squat sen sänkte jag vikten. bra för flåset iaf. knappa 33 minuter tog det. Vi får se vad vi hittar på för kul imorgon, jag ska i alla fall snatcha! Jag har inte gjort det en enda gång den här veckan!! WHAAAT, men jag har ju hela helgen på mig ;) 

Inga kommentarer: