fredag 10 februari 2017

aristobär

Veckan har bestått av grupparbete och redovisning  av det. Nu har vi bara tenta kvar på tisdag, det känns sådär inför den för jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja plugga. 
Jag har tränat lite, igår blev det dock en vilodag för kroppen var så trött och sliten. 
Ikväll blir det träning med Frida och Ewa, sen ska vi äta middag tillsammans för Ewa åker till Stockholm under en månads tid, buhu :( 

Imorgon är det serietävling 2 i tyngdlyftning på Boxen. Det ska bli skoj :) 


Min lilla favorit och jag :) 

Solen visade sig tidigare i veckan, då passade jag på att gå en promenad. Termometern har visat -15° i veckan, men det blir inte alls lika kallt här som hemma.  Det är en mycket behagligare kyla. Det är klart att jag blir kvar här uppe över sommaren, det känns fantastiskt kul! :) 


Fredagstips; aristobär. den här spelar flitigt på Boxen :) 

Inga kommentarer: