fredag 24 februari 2017

äntligen lite träning igen!


Det märks ganska tydligt här om jag inte tränar, jag får så himla mycket tid över. Men halsen gillade nog mirakelsprayet och all vila, för den var redan bättre igår. På riktigt liksom?? Jag hängde inte läpp för det utan cyklade bort till älskade Boxen efter skolan idag. Jag körde bara lite lugn träning för att väcka kroppen. 
Fem femmor backsquat på 60 kg 
Fem treor strikt press alternerat med strikta pullups 
Kände på övningarna inför Open 17.1 - som med största sannolikhet kommer köras imorgon. 
Roddintervaller 3 set med 4x300m, 20 sek vila mellan varje intervall, 1 min vila mellan set. 

Sen cyklade jag hem svettig och glad :) 

I onsdags så var jag hos Linnéa. Vi lagade hamburgare med rotsak i ugn. Jag vill alltid göra något i ugn när jag lagar mat hos någon som har det. haha :) 

Imorgon blir det workshop i tyngdlyftning, efter det Open 17.1 - jag kör om kroppen känns pigg. men jag lär bli taggad när jag ser alla köra! 

Inga kommentarer: