måndag 8 augusti 2016

tröttis

Hej hopp! Ytterligare några dagar har gått och dessa har bara innefattat jobb. Sen har jag varit så sjukt trött, jag vet inte om det är nån allergi som härjar eller om jag bara  är trött helt enkelt. Men jag vilade i vilket fall från träningen hela helgen för jag hade verkligen noll energi kvar till det när jag slutat jobbet. Det är viktigt att vila kroppen om den känner sig trött, fast ibland är det svårare än vad man kan tro.

Nu har jag bara drygt en vecka kvar på jobbet och det känns så skönt! :) så jag kommer vara ledig en vecka innan skolan börjar och det tror jag är bra för mig. Jag har inte bokat någon hemresa än, det beror lite på om det blir ett stopp i Stockholm eller inte.


Jag garnerade tårtorna till farfars kalas i torsdags. Mamma har gjort dom men jag tycker det är kul att garnera dom. Jag hade velat ha färska hallon men dom var helt slut så fick tag i jordgubbar. Dessa jordgubbar var väldigt goda för att säsongen snart är slut. 

En bild från förra helgen. Jag längtar tillbaka och så längtar jag upp till Umeå pga den här människan :) 

Inga kommentarer: