onsdag 3 augusti 2016

17 chipper

Efter fem dagars ledigt så var det dags för jobb idag igen, så klockan ringde 04:50 - men nu är det inte många arbetsdagar kvar :)

I måndags så umgicks jag med Tove hela dagen, vi var och tränade på förmiddagen. Vi körde böj och marklyft och jag var uppe på tunga vikter i marken igen, men jag har haft lite ont i höften till och från efteråt så jag vet inte om det var så smart. På kvällen så var vi ett gäng tjejer som lagade tacos hos Tove :)
På tisdagen följde Tove med mig till boxen igen. Vi körde en wod, vi körde en chipper jag gjort innan.
17 chipper: 
17 cal row
17 box jump over 
17 marklyft 40 kg 
17 wallballs 6 kg 
17 marklyft
17 box jump over
17 cal row
Jag kapade min gamla tid med över 30 sekunder, vilket är väldigt bra :) jag var helt slut efteråt, haha. det tog knappa 7 minuter; 6:47 :) 
Sen körde vi strikta pressar, push press och split jerk, kollade teknik och körde lite lugnare. Idag blev det vila men imorgon ska jag köra ett pass igen :)

Hej , det här är mupp-Svante :) 

Inga kommentarer: