lördag 13 augusti 2016

veckan som gått..

Det går sjukt dåligt att uppdatera just nu, men jag har verkligen inte haft tid. I tisdags var jag ledig men då hade jag fullt upp. Jag var hos hälsade på min faster och kusiner över en lunch, sen åkte jag och tränade (vilket gick superdåligt pga sjuk träningsvärk i ben + rumpa) sen hälsade jag på Åsa, min jobbarkompis som just nu är mammaledig så fick träffa lilltjejen också :) Så kul att vi fick till en träff. 

Annars så har jag jobbat och varit väldigt sliten. Jag körde ett jobbigt träningspass i måndags: 
Nybörjarfinaleventet från Piteås crossfittävling för några helger sen: 
10 squat clean 35 kg 
10 pullups 
10 bar-pushups 
30 m utfallsgång med KB 16 kg 
10 boxjumpover
30 wallballs 
10 boxjumpover
30 m utfallsgång 
10 bar-pushups 
10 pullups 
10 squat clean 
Time cap: 15 min 
Jag värmde upp och sen körde jag. Den var så mycket jobbigare än vad jag tänkte mig, utfallsgången tog musten ur mig! Den var värst och redan efter första vändan var jag helt slut, jag hann klart andra utfallsgången sen var tiden slut. Jag hade aldrig kunna göra några frivändningar i slutet för benen var precis slut. Men det var kul att testa på den! :) Sen hade jag ju träningsvärk i benen fram till torsdag så både passet på tisdagen och onsdagen gick riktigt dåligt. Nu har jag vilat i tre dagar för min motivation sjönk i botten när inget klaffade och jag har varit sliten och hängig. Så imorgon ska jag träna lite igen :)  nu längtar jag och känner mig fräsch i kroppen. 

Jag har i alla fall gjort mitt sista pass med start halv sju så sista morgonen att gå upp kl 04:50 är slut! Så skönt. Nu har jag två kvällar måndag och tisdag sen är min säsong på ICA Berga över för den här gången. Jag ska fixa lite saker på onsdag och torsdag och så flyger jag till Umeå på fredag! Det blir najs med en vecka att bara vara innan skolan drar igång så man hinner landa och vara ledig! Bara ta dagen som den kommer och träna i tre timmar på boxen :) 

Igårkväll så träffade jag Johanna utanför jobbet så fick vi äntligen till vår vinkväll :) vi var båda ganska trötta, speciellt jag som jobbat 10 timmar. vi åt sushi och drack mousserande och hade så himla trevligt. sen gick vi ut, vi kom in på Olearys men det var verkligen inget kul där. Vi stod ut en stund sen cyklade vi hem igen, haha :) Min enda utekväll den här sommaren blev inte så lyckad men jag är inte ledsen för det, jag fick träffa Johanna och det var huvudsaken! Ikväll ska jag bort till min syrra och bebisgosa lite :) 
Svante och jag myser

Typ den här känslan när inget går som det ska kan sammanfatta den här träningsveckan. Men de flesta har väl en svacka ibland, jag är bara inte van vid det . 

Inga kommentarer: