söndag 1 september 2013

heja heja!

Idag blev det sovmorgon, jag var riktigt trött så sov ända till klockan åtta! Haha tänker ni, men varför ska man sova bort hela dagen, så himla onödigt! Så jag var inte på gymmet förrän strax innan halv tio idag och det var rätt många som hittat dit då, jag tycker det är roligt att så många tränar och faktiskt går upp hyfsat tidigt en söndagmorgon för att gå till gymmet, men sen tycker jag samtidigt att det är lite jobbigt att så många ska vara lika duktiga som mig, man är ganska van vid att kunna röra sig fritt på gymmet :)

biceps, triceps och så blev det lite mage också, jag var såååå nära att göra en chin up idag, det var bara den där sista centimetern då hakan kommer över men det gick inte, men sjukt nöjd ändå. jag vet att jag satte upp som mål att klara chins och dips i början av året men jag har väl inte tagit tag i det förrän nu för några veckor sen på riktigt. så det går helt klart framåt och det är bara fortsätta att nöta och träna :)

en promenad med Anna har jag också hunnit med!

Nu har jag äntligen fått låna Heja Heja av mamma, ska läsa ut den nu :)
uppdatering av Ove: slutet var så hiskeligt roligt så det var inte klokt, absolut värd att läsa! 

från dagens promenad :) hösten är på G nu.

Inga kommentarer: