måndag 30 september 2013

do i wanna know?



Jag blir lite omotiverad över vad jag ska göra när jag inte får eller kan träna, den här jäkla inflammationen sitter fortfarande i. Vissa stunder så gör det ont trots att jag äter tabletterna , det känns mest när jag ska sova av nån konstig anledning. Jag är inte alls nöjd med det här, jag vill träna. jag vet inte vad jag ska göra nu...

jag har varit ute på en kort promenad, hade ingen lust att gå med känner att jag måste röra lite på mig. sen har jag tvättat håret. ringt och bokat ansiktsbehandling. nu ska jag läsa i min naturkunskapsbok, sen ska jag jobba kl 16. äta mat ska jag väl göra om en stund också, är inte så sugen på mat just nu. hoppas att inflammationen lägger sig till torsdag, då är jag ledig och då vill jag träna!

Inga kommentarer: