fredag 20 september 2013

förändring.


Man stirrar sig lätt blind, därför är det bra att mäta och fota. Första bilden är från förra hösten och andra bilden är tagen isomras. Magen har blivit lite mindre iaf :) 

imorse körde jag biceps triceps, jag har varit öm i mina biceps hela dagen, då har man gjort ett grymt pass! två pull ups efter varandra klarade jag idag :) 

sen kom jag hem och gjorde mitt prov i naturkunskap, det känns som det gick skitdåligt. så jag har deppat lite över det, vill bara veta om jag blev godkänd eller inte. trots att jag för ett par timmar tappade suget på att nånsin plugga igen så har jag ägnat eftermiddagen åt att kolla på utbildningar, jag har hittat ett par som känns intressanta. vi får se vad det blir, jag är duktig på att vela och ändra mig. 

Inga kommentarer: