söndag 29 september 2013

lyckad kväll

När man vilar från träningen pga muskelinflammation så får man passa på och gå ut på sin lediga helg, det var ju trots allt ett par veckor sen sist :) först var vi hos Johan o Erica, sen på en förfest hos Johans kompis och så blev det utgång på det, krögers och till sist Harrys! det var en mycket trevlig kväll och tanken var att jag inte skulle bli så värst full , jaa det misslyckades jag med totalt, det blev en riktig fylla. så det var tur att gårdagen var så rolig och lyckad, för idag har jag mått riktigt dåligt! jag har mest sovit och kollat på gossip girl, en promenad orkade jag med nu i eftermiddag. inflammationen har blivit bättre, men tror jag får vila ytterligare nån dag..

Det här var ända bilden jag tog igår, precis innan jag cyklade bort till Johan.

Inga kommentarer: