lördag 31 augusti 2013

animals + pb i benpressen

Hela veckan har jag längtat till lördag, det betydde att jag hade sovmorgon, inga tider att passa - men vad händer? Jo, klockan 06,00 vaknar jag pigg som en mört så det var bara att gå upp. Jag tog långfrukost - egentligen samma frukost som alltid: havregrynsgröt med bär och äpple, proteinshake och en kopp te men läste hela tidningen i lugn och ro :)

så 07,20 var jag på gymmet idag och det var dags för veckans benpass! jag började med benpressen för ovanlighetens skull och körde en etta på 190 kg!! woho - benen kändes hur starka som helst så det var skoj. sen testade jag lite front squat och good mornings men kom fram till att jag gillar back squat och raka mark mer :)

nu har jag varit på stan en sväng med nästan hela familjen, jag var inte på jakt efter något så kom hem tomhänt men är inte så ledsen för det. jag slapp laga mat iaf för pappsen bjöd på lunch :)

Jag hittade den här låten av en slump på spotify så visade det sig att det var min favoritlåt under spinningpasset! riktigt go :)

Inga kommentarer: