måndag 2 september 2013

höstmorgon

Idag vaknade jag upp till ett riktigt regnoväder, jag funderade på att ta bilen bort till gymmet men nån måtta får det väl ändå vara :) så jag klädde på mig ordentligt och cyklade bort med vindjacka, keps och vantar - det gick alldeles utmärkt! och så är man uppvärmd och klar när man är framme :)

ja då var det måndag igen, och då är det ryggen som ska jobba. jag gillar verkligen att köra chins med gummiband istället för att stå på den där pinnen vi har på gymmet, känns som man får jobba mer själv då (kanske bara sitter i huvudet, det vet jag inte;)) det blev många olika roddövningar och avslutade med en tabataomgång på löpbandet! det blev inga marklyft idag då jag fortfarande har träningsvärk efter lördagens benpass!! :)

Där här blev mitt kvällsmål igår, chokladkräm gjort på proteinpulver o vatten,
tillsammans med kiwi och äppelchips :)

Inga kommentarer: