fredag 2 augusti 2013

gottar mig!

Så ja, nu kom semestervädret! Igår var vi på stranden trots mycket moln, men idag finns det inte ett moln på himlen så det blir nog lite bad :)

ionsdags så var vi inne och kollade på Kalmarmilen, det var många ansikten man kände igen så det var himla trevligt :) man blir lite taggad av att springa men det är rätt gutt att bara stå och heja också, min hals blir sakta men säkert bättre. efter att alla sprungit i mål så blev det vin på Viktor och Toves balkong och så slutade det hela på Krögers som vanligt. jag känner - nu har jag semester och jag har ont i halsen, träna kan jag göra nästa vecka ;) nu vilar jag mig i form!! haha

igår solade vi som sagt ett par timmar, i Kalmarsundsparken, dom har gjort det himla fint där. men jag gillade inte badmöjligheterna. så idag blir det Långviken :) på kvällen så mötte jag upp Tove för lite mat och häng, vi tog vara på kvällen och strosade runt i Kalmar.

tjeeeeeena!

Inga kommentarer: