fredag 23 augusti 2013

dags för spinning igen!

Det är ju inte länge sen jag hade semester men två lediga dagar sitter ändå inte fel :) man uppskattar dom mycket mer när man jobbar, nu väntar en jobbhelg men det ska nog gå alla tiders! igår var det fullt upp, träning på morgonen, kunskapsnavet efter lunch, sen mötte jag upp Tove o Malin för lite fika, hem för att laga mat och sen musikquiz på Harrys (gick inte så bra, men det är kul).

Idag startade jag dagen med ett träningspass tillsammans med Åsa kl 7,30 - det blev ett armpass. helt okej mot förra veckans asgrymma!! sen donade jag lite här hemma innan jag drog in till stan för att möta upp Tove, hon har två veckor kvar av sin graviditet så då passar vi på att umgås en hel del nu :) jag hittade två toppar och nya träningshandskar!! väldigt nöjd med dom, jag har börjat använda dom jag har mer flitigt nu eftersom jag förstör händerna annars så känns kul med ett par nya :) en go lunch på 4kök blev det.

sen vid kl halv fem var det dags för dagens andra pass - spinning!! jag har inte gått på spinning sen i maj och det märktes ju. fy vad jobbigt det var! men jag överlevde så nu blir det spinning en gång i veckan igen, roligare än att springa :)

nöjd efter morgonträningen, sommaren har inte gett sig än så körde på shorts :)

golunch på 4kök!

Inga kommentarer: