torsdag 8 augusti 2013

fashionablefit

Tjoho!! Egentligen är jag inte så värst pigg, men hade bokat tvättstugan så fick gå upp kl 7 när klockan ringde. Jag funderade på att åka och träna men sparar det till i em/kväll då jag har lite mer energi :)

igårkväll så gav jag mig ut och sprang, det var ju ett tag sen sist.. det gick hyfsat bra för att vara varmt och inte aspepp på det, men 5,9 km sprang jag ihop. så jag är liiite trött i benen idag och jag ska träna ben på gymmet, så därför känns det smartare att vänta med passet till senare :)

idag ska jag åka till Nybban och hämta mina tofflor och sen jag ska leta svamp!

Visst ja, jag har tittat in på den här bloggen: Fashionablefit ett par gånger innan, men igår satte jag mig och kollade i arkiven också. jag kände att jag gillade den och kommer fortsätta att kika in där :)

Bästa med sommaren är att hyn mår bra, man blir brun och ser fräsch ut utan smink :) 
håret mår kanske lite sämre, men fixar det när semestern är slut.

Inga kommentarer: