fredag 16 augusti 2013

morgonpigg!!

jamen godmorgon dårå! igårkväll körde jag, Johan och Emma ett bröstpass, jag ogillar att köra bröst själv - mest för att det är en tråkig muskelgrupp på en tjej, jag får inte större bröst för  att jag tränar dom tråkigt nog! men jag ska ju klara göra mina dips och chins nån gång och då behöver man väl ha lite bröstmuskler antar jag :)

då tror jag att eftersom jag kört ett sent pass på gymmet kommer jag vara helt slut och somna på fem sekunder. jomen tjena! jag kan istället inte sova alls, jag låg från halv tolv till halv fem och glodde på klockan minst en gång i timmen, så drygt! så vid kvart i fem gick jag upp, det var molnfritt och då kan man lita på en fin soluppgång, så det blev en morgonpromenad :) så kom jag hem vid sex och käkade frukost och kl 7 var jag på gymmet! det blev armarna som fick jobba idag , jag är helt slut i dom nu!!

jag ska in till stan med mamma efter tio, jag antar att det kommer bli en powernap när jag kommit hem därifrån , allt annat vore himla konstigt :)

Hur fint är inte Kalmar??

Inga kommentarer: