lördag 10 augusti 2013

fredagsmys

Igår blev det en mycket trevlig utgång tillsammans med Lina. vi startade med drinkar i glasburkar på bryggan vid stadsparken sen fortsatte vi in till stan för en bit mat, det blev en burgare på Satan i gatan. jag trodde de skulle ha mer mat där så jag var inte helt nöjd. sen tänkte vi dricka lite cider på Lilla puben, men eftersom det är stadsfest i helgen så har lite fler äldre hittat ut så det var kö till lilla puben men inte till Krögers, så då blev det Krögers och vi hittade en soffa att hänga i på uteserveringen till slut. väldigt trevlig kväll som avslutades på Olearys där jag mötte upp min lillebror :)

idag mår jag inte dåligt, men är helt slut och så har jag världens träningsvärk från mitt benpass itorsdags. så det blir vila ett tag till, så laddar man om för kvällen :)

Lina på bryggan

Inga kommentarer: