torsdag 18 februari 2010

OS-FÅNERI ÖVER HELA STAN


Jag hade ett pass på Olearys igårkväll, förväntade mig inte mycket folk såhär innan löning med massa snö och kyla. Men lite folk hittade dit, framförallt för att de visades massa OS. Jag och sport går inte ihop, jag tycker det är fruktansvärt tråkigt och ointressant. Men inatt sändes nån hockey - och gud vad alla tjatade dom den här hockeymatchen. Jag vet inte hur många som kom och frågade om jag skulle se den sen... När klockan är tre har jag precis kommit hem från jobbet, då vill jag sova inte glo på nån meningslös hockeymatch. Jag förstår inte dehär fånerierna... Men som sagt, man ska inte förstå allting här i världen. Och det skulle va väldigt tråkigt om alla tyckte lika också ^,^

Nu har jag städat hela lägenheten - verkligen påtiden. Skjutit upp det alldeles för länge, men man blir så glad på sig själv när man väl orkar. Jag kan absolut inte planera in en städdag för om jag sen inte orkar städa blir jag så less på mig själv. Bättre och liksom överraska sig själv ;) hahaha.

Idag: det bjuds på kroppkakor hos farmor o farfar ;)

Inga kommentarer: