söndag 28 februari 2010

DET BLEV EN BRA KVÄLL TROTS ALLT


Nu är man hemma igen , igår var det inte en lugn stund på hela dagen. Det kan bli bra . Efter mitt lätta 10timmarspass på Ica drog jag in till stan och mötte upp Fredde. Vi drog KM, Krögers och Olearys - Fredde börjar efter en stund toffla så jag fick leta nytt umgänge. Tänker dra till Palace tjugo i två (inte vettigt nånstans , men då vatt man lite full) men då ringer Sanna och räddar min kväll. Jag möter upp henne på venezia och så käkar vi pizza. Jag får glutenfri pizza klockan halv tre på natten, det är bra grejer. Dock är inte pizzorna så goda eller stora för den delen, vilket vi hade väldigt roligt åt. Sen drog jag och Sanna på efterfest, räddade helt klart hela kvällen :)

På tal om ingenting.. Jag stod vid BJ-bordet på Olearys en stund och så ville en kille att jag skulle spela på åt honom ett spel. Haha, jag vill inte men han tjatar och så blev det tydligen. Jag har ess , 2. Jag är på sista boxen och får en 8a. Haha, dealern har en 10a och jag ska ha ett till kort, får en 3a och stannar. Haha, jag förlorar iaf den här killens marker vilket var meningen med allihopa och alla skriker till mig: DU HADE JU 21!! Haha, så blåsta. Det dom inte vet är att jag vann på Krögers tio minuter innan ;)

Inga kommentarer: